Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Naudojimosi taisyklės

Prekių pristatymas

e-parduotuvėje įsigytas prekes UAB "Domavita" transportu arba UAB "Raben Lietuva" siuntų tarnyba pristatome visoje Lietuvoje:  tiek didžiuosiuose miestuose (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys,  Alytus, Telšiai, Tauragė, Marijampolė, Utena), tiek bet kuriame kaimelyje pirkėjo nurodytu adresu per 14 darbo dienų nuo gauto apmokėjimo, telefonu arba el. paštu su pirkėju suderintu laiku.

PASTABA: prekių pristatymas ir prekių sunešimas į vidų derinami atskirai. Sunkiasvorės prekės sunešamos į pirkėjo namus tik suderinus iš anksto, kitu atveju sunkiasvorės prekės pristatomos "iki durų", t.y. iškraunamos pirkėjo nurodytu adresu, tačiau nėra sunešamos į vidų, būtina pasirūpinti prekių paėmimu bei sunešimu. Jeigu nėra galimybės patiems pasirūpinti prekių paėmimu bei iškrovimu, būtina iš anksto informuoti ir susitarti dėl tokios paslaugos.

Taip pat prekes galite pasiimti patys UAB "Domavita" parduotuvėje, esančioje adreesu:

  • Alytuje - Kepyklos g. 17

*IŠ ANKSTO UŽSAKOMŲ PREKIŲ PRISTATYMO TERMINAS BUS ATSKIRAI SUDERINTAS SU PIRKĖJU TELEFONU ARBA ELEKTRONINIU PAŠTU.
*JEIGU PREKĖS SANDĖLYJE NĖRA IR PAPILDYMO TERMINAS UŽTRUNKA ILGIAU NEI 14 DARBO DIENŲ, KLIENTAS APIE TAI IŠ ANKSTO YRA INFORMUOJAMAS.

Gavę prekių siuntą privalote patikrinti, ar nepažeista siuntos būklė. Jeigu prekių siunta buvo pažeista, tai pažymėkite prekių perdavimo-priėmimo dokumente (sąskaitoje-faktūroje). Priėmus prekes ir pasirašius prekių perdavimo-priėmimo dokumentą be pastabų, patvirtinama, kad prekių siunta nebuvo pažeista ir tinkamai pristatyta.


Prekių grąžinimas

1. UAB "DOMAVITA" pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Gavę grąžintą prekę ir įvertinę jos kokybę, per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžiname pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

2. Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma: sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą.

3. Prekes, kurių pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektacija  pakeičiame arba priimame atgal per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos UAB „Domavita“ parduotuvėse, esančiose Kepyklos g.17, Alytuje arba Kuršių g. 2, Vilniuje.

4. Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

5. Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo prašymo pateikimo. Prekės turi būti grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Taip pat turite pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą, kurioje turite nurodyti prekių grąžinimo priežastį. e-parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo formą gausite kartu su prekių siunta. 


Atsiskaitymo būdai

Grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu.

e-parduotuvėje įsigytas prekes galite atsiimti per 2 dienas nuo užsakymo pateikimo UAB "Domavita" parduotuvėje, esančioje Kepyklos g. 17, Alytuje ir tuomet atsiskaityti už prekes grynaisiais.

Banko pavedimu

Šiuo mokėjimo būdu per 2 dienas nuo užsakymo pateikimo Pirkėjas sumą už prekes perveda į UAB "Domavita" sąskaitą mokėjimo paskirtyje nurodant užsakymo numerį.

Sąskaitos rekvizitai:
Gavėjo pavadinimas: UAB "Domavita"
Atsiskaitomoji sąskaita: LT33 7300 0101 3443 0307
Banko pavadinimas: AB "Swedbank", banko kodas 73000
Mokėjimo paskirtis: nurodykite užsakymo numerį


El. parduotuvės taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

Šios pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir UAB „Domavita“  (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.

2. Pirkimo - pardavimo sutarties sudarymas

Pirkimo- pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Sutartis galioja iki visiško pagal šios sutarties taisykles pareigų įvykdymo. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma UAB „Domavita“ el. parduotuvėje.

3. Pirkėjo teisės ir pareigos

3.1. Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
3.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę nenurodęs priežasties atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos.
3.3. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą.
3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.5. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą ne vėliau kaip per 24 valandas nuo mygtuko „Patvirtinti užsakymą ” paspaudimo. Per šį terminą mokėjimo pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties.
3.6. Jeigu Pirkėjui nepatinka prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektacija  prekes grąžina savo transportu arba apmoka grąžinimo išlaidas.
3.7. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

4. Pardavėjo teisės ir pareigos

4.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
4.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti el. parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo.
4.3. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
4.4. Sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.5. Organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu.
4.6. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas, jeigu Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.
4.7.Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo prašymo pateikimo.
4.8.Nutraukus sutartį per 14 dienų, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už grąžinamą tvarkingą prekę per 14 dienų.

5. Prekių pristatymas

5.1. Prekes per 10 darbo dienų nuo gauto apmokėjimo už prekes bei jų pristatymą pristato Pardavėjas arba per 3 dienas  nuo gauto apmokėjimo už prekes bei jų pristatymą Kurjerių tarnyba Pirkėjo sąskaita.
5.2. Gavęs prekių siuntą Pirkėjas kartu su vežėju privalo patikrinti, ar nepažeista siuntos būklė. Jeigu prekių siunta buvo pažeista, tai Pirkėjas privalo pažymėti prekių perdavimo-priėmimo dokumente ( važtaraštyje ). Priėmus prekes ir pasirašius prekių perdavimo-priėmimo dokumentą ( važtaraštį ) be pastabų, patvirtinama, kad prekių siunta nebuvo pažeista ir tinkamai pristatyta.
5.3. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo siuntos dydžio.

6. Atsakomybė

6.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
6.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis el. parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.3. Pirkėjas atsako už registracijos duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo registracijos duomenimis, už trečiosios šalies atliktus veiksmus atsako Pirkėjas.
6.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo el. parduotuvėje esančias nuorodas.
6.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.

7. Informacijos siuntimas

7.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu.
7.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytu adresu.

8. Baigiamosios nuostatos

Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.